Sirpa Erho, TJ

lymfaterapeutti,
0456512372,
[email protected]

Fysioterapiassa intohimoni jo yli 30 vuoden on ollut löytää kivun juurisyy ja auttaa ihmisiä pääsemään irti kivuista. Olen kouluttautunut mm. neurologiseen fysioterapiaan, tuki- ja liikuntaelinvaivoissa käytettäviin manuaalisiin taitoihin, haastavan kivun hoitoon sekä kognitiiviseen psykoterapiaan.

Näen ihmisen kokonaisuutena ja autan aikuista, nuorta tai lasta kantamaan sairauden ja kivun aiheuttamaa kuormaa ja siirtymään kohti kivuttomampaa elämää. Suurimmat asiakasryhmät työssäni ovatkin sekä akuutit- että krooniset ja pitkittyneet kipuasiakkaat, kuten CRPS-vaivoista kärsivät asiakkaat aina vauvasta vaariin, joita hoidan yhteistyössä koko yrityksessämme olevan ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa.

Omassa arjessani käsityöt, metsässä liikkuminen, vapaaehtoistyö ja lukeminen ovat keinojani iloita omasta elämästäni.

Slogan: Tärkeää ei ole keskittyä kipuun, vaan ihmiseen kivun keskellä.

Varaa tästä aika Sirpalle

Palvelut

• Vaativa fysioterapia / kipufysioterapia
  • Psykofyysinen fysioterapia
  • Vauvan fysioterapia
  • Lantionpohjan fysioterapia
  • Neurologinen fysioterapia
  • Lymfaterapia
  • Äitiysfysioterapia

Asiakkaidemme kokemuksia

Meitä Oulunseudun Fysioterapian henkilökuntaa ilahduttavat asiakkaat, jotka ovat saaneet apua vaivoihinsa. Tutustu tyytyväisten asiakkaidemme tarinoihin.