Vauvojen fysioterapia

Vauvasi hyvinvointi on meille sydämen asia.

Onko vauvallasi esimerkiksi tyytymättömyyttä, itkuisuutta, vaikeuksia olla mahallaan, univaikeuksia, pään nostamisen vaikeuksia tai kääntymisen haasteita?

Vanhempien huolenaiheet ovat aina tärkeitä, ja meille ei ole turhia käyntejä. Voit aina varata ajan matalalla kynnyksellä joko arviokäyntiin tai fysioterapiaan ja tulla keskustelemaan kanssamme mistä tahansa vauvaasi koskevasta huolesta.

Meidän vauvojen fysioterapiaan ja myös vauvojen neurologisiin haasteisiin koulutetut ja kokeneet fysioterapeutit kuuntelevat sinua, ymmärtävät ja tunnistavat huolesi ja tarjoavat asiantuntevaa apua.

Manuaalista terapiaa lisänä käyttäen voimme useimmiten kuntouttaa vauvaasi ja pystymme vaikuttamaan oireen juurisyyhyn, joten vauvasi saa kokonaisvaltaista apua.

Kuten eräässä tapauksessa, jossa äiti toi meille huolensa, kun vauva ei käyttänyt käsiään:

Fysioterapeuttimme tunnisti nopeasti ongelman: keskivartalon heikko lihasvoima ja pään kannatuksen vaikeus. Jo muutamalla käynnillä saavutettiin selkeää parannusta vauvan käsien käyttämisessä.

Vauvojen arviokäyntimme, 15 min / 19€, on palvelu, jossa varmistamme, että onko vauvasi vaiva fysioterapialla autettavissa. Saat rehellisen näkemyksen siitä, kuinka voimme olla avuksi vauvasi kehityksessä ja hyvinvoinnissa.

Annamme aina myös tukemme ja ohjauksemme sinulle vanhempana, ja usein tämä onkin ensiarvoisen tärkeää hoitotulosten saavuttamisessa.

Jokainen vauva on ainutlaatuinen ja me olemme sitoutuneet tarjoamaan vastuullista ja ammattimaista palvelua.

Ota rohkeasti yhteyttä ja varaa aika, aloitetaan yhdessä matka kohti vauvasi parempaa toimintakykyä.

Blogi09.11.2021
Fysioterapiasta apua olkapääkipuun