Lasten fysioterapia

Lasten fysioterapian tavoitteena on lapsen tai nuoren motorisen ja sensorisen kehityksen tukeminen ja parantaminen tilanteissa, joissa se on esimerkiksi tapaturman, sairauden tai vamman vuoksi heikentynyt. Fysioterapialla pyritään saavuttamaan mahdollisimman hyvä liikkumis- ja toimintakyky, jotta lapsen elämänlaatu ja osallisuus arkeen ja harrastuksiin mahdollistuu. Lasten fysioterapiassa toimitaan tiiviissä yhteistyössä perheen ja muiden lapsen yhteisöjen kanssa.

Fysioterapeuteillamme on laaja osaaminen erilaisista tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen hoidosta ja erikoisosaamista mm. urheilufysioterapian osa-alueelta. Lisäksi yrityksessämme työskentelee NDT-terapeutteja, jotka ovat erikoistuneet lasten neurologisten sairauksien tai vamman aiheuttamasta poikkeavasta lihasjänteydestä johtuvien haasteiden tutkimiseen ja hoitoon.

Fysioterapiaa monipuolisesti ja kokonaisvaltaisesti

Olemme erikoistuneet erilaisiin fysioterapian osa-alueisiin, kuten lantionpohjan, leukanivelen ja neurologisten sairauksien kuntoutukseen ja lymfaterapiaan eli turvotuksen hoitoon. Kipu- ja oirehoitoina käytämme lisäksi elektroterapiaa, paineaaltohoitoa (shockwave) ja ultraääntä. Fysioterapia on myös ohjausta ja neuvontaa omatoimiseen harjoitteluun. Kaikki hoitokeinomme ovat vaikuttavuudeltaan lääketieteellisesti tutkittuja, eikä palvelutarjonnassamme ole uskomushoitoja.

Haluamme toimia aina sinua lähellä, ja palvelumme voidaankin toteuttaa missä tahansa kuudesta toimipisteestämme, asiakkaan omassa kodissa, palvelukodeissa, päiväkodeissa, kuntosalilla tai uima-altaalla.

Asiakkaidemme kokemuksia

Meitä Oulunseudun Fysioterapian henkilökuntaa ilahduttavat asiakkaat, jotka ovat saaneet apua vaivoihinsa. Tutustu tyytyväisten asiakkaidemme tarinoihin.

Blogi09.11.2021
Fysioterapiasta apua olkapääkipuun